Dotazníky


Dotazník pro rodinu

Vážený příbuzný našich pacientů Protože chceme v našem Domě ošetřovatelské péče poskytovat kvalitní služby, zajímá nás, jak jste s jejich současnou úrovní spokojeni. Prosíme Vás proto, abyste upřímně odpověděli na otázky tohoto dotazníku. Výsledky budou sloužit pracovníkům Domu ošetřovatelské péče jako informace o kvalitě poskytovaných služeb a budou využity pro jejich zlepšení. Pokud si přejete zůstat v anonymitě, můžete vyplněný dotazník odevzdat do schránky na dotazníky, která je umístěna v přízemí v jídelně. Velmi Vám děkujeme za spolupráci. Ředitelka DOP - HC s.r.o. Magdaléna Scholzová




3. Kde jste byli více spokojeni?




5. Jak jste byli spokojeni s organizací a rychlostí příjmu, pokud jste byli přítomni? (POkud ne, přeskočte na otázku č. 6)



6. Jak jste byli spokojeni s vyřízením všech administrativních záležitostí souvisejících s příjmem pacienta )pacientky)

 1. ano
 2. spíše ano
 3. spíše ne
 4.ne


7. Jste spokojeni s chováním a přístupem lékařů u nás?

 1. ano
 2. spíše ano
 3. spíše ne
 4.ne


8. Řekl/a byste, že lékaři jsou ochotni mluvit s Vámi o zdravotním stavu a léčbě pacienta (pacientky)?

 1. ano
 2. spíše ano
 3. spíše ne
 4. ne


9. Myslíte si, že pacient/ka je v DOP v přátelském prostředí a pracovníci mají pochopení pro jeho(její) problémy?

 1. ano
 3. spíše ne
 4. ne


10. Dostává se Vám od zaměstnanců DOP dostatek úcty a slušnosti?

 1. ano
 2. spíše ano
 3. spíše ne
 4. ne


11. Důvěřujete zdravotním sestrám a ošetřovatelskému personálu?

 1. ano
 3. spíše ne
 4. ne


12. Řekli byste, že jsou zdravotní sestry ochotny mluvit s Vámi o zdravotním stavu a léčbě pacientky (pacienta)

 1. ano
 3. spíše ne
 4. ne


13. Domníváta se, že bylo dosud respektováno soukromí Pacientky(pacienta) a stud během léčby v takové míře, která je v maximálních možnostech našeho lůžkového zařízení?

 1. ano
 2. spíše ano
 3. spíše ne
 4. ne


14. Je podle Vás poskytování hygienické péče pacientce (pacientovi) dostačující?

 1. ano
 2. spíše ano
 3. spíše ne
 4. ne


15. Zmínil/a se Vám někdy pacient/ka, že upadla v našem zařízení (na pokoji, na chodbě, v koupelně apod.). Pokud ano, stalo se to vícekrát?

 1. ano
 2. ne


16. Jste spokojeni s čistotou a pořádkem v našem zařízení?

 1. ano
 2. spíše ano
 3. spíše ne
 4. ne


17. Jste spokojeni s vydáváním a časným dodáním prádla v našem zařízení?

 1. ano
 3. spíše ne
 4. ne


18. Připadá Vám prostředí v DOP útulné?

 1. ano
 2. spíše ano
 3. spíše ne
 4. ne


19. Vyhovuje Vám rozsah a kvalita nadstandartních služeb v DOP (rehabilitace, ergoterapie, praní prádla, stravování, atd.). Pokud ne, co konkrétně byste změnili?

 1. ano
 2. spíše ano
 3. spíše ne
 4. ne


20. Do DOP dochází kadeřnice, pedikérka, pacienti si u nás mohou nakoupit drobné potraviny a nápoje. Postrádáte další služby v DOP? Pokud ano,jaké?

 1. ano
 2. spíše ano
 3. spíše ne
 4. ne


21. Pokud jste s něčím nespokojeni, víte o možnosti řešit nedostatky stížnostmii, které jsou u nás ošetřeny standardizovaným přístupem?

 1. ano
 2. ne


22. Pokud jste si někdy stěžovali, byla stížnost vyřešena k Vaší spokojenosti?

 1. ano
 2. ne


23. Jste spokojeni s formou placení nadstandartní služby?

 1. ano
 2. ne


24. Připadá Vám poplatek za nadstandartní služby:



25. Řekli byste, že péče v DOP je celkově kvalitní?



26. Doporučil byste léčení v našem lůžkovém zařízení svým příbuzným a známým?



27. Jaké změny byste sami navrhovali? V čem by se služby v DOP měly zlepšit?



28. Máte k našim pracovníkům nějaké osobní přání?



29. Věk :



30. Pohlaví:



31. Nejvyšší dosažené vzdělání:






Pro odeslání je nutné vybrat a vyplnit odpovědi na všechny otázky.